سریال‌های تلویزیونی ماه مبارک رمضان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

دین‌آنلاین، هم‌زمان با پایان یافتن ماه پربرکت رمضان، ارزیابی شما از مجموعه‌های تلویزیونی این ایام را موضوغ چهارمین تریبون هفته خود قرار داده است.

موضوع بحث:
سریال‌های تلویزیونی ماه مبارک رمضان را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
در ارائه مفاهیم دینی، از لخاظ محتوا و فرم، چه قوت‌ها و ضعف‌هایی داشته‌اند؟
 
دین‌آنلاین، هم‌زمان با پایان یافتن ماه پربرکت رمضان، ارزیابی شما از مجموعه‌های تلویزیونی این ایام را موضوغ چهارمین تریبون هفته خود قرار داده است. شما خواننده محترم می‌توانید با درج نظر خود نسبت به سریال/سریال‌هایی که در این شب‌ها از رسانه‌ی ملی دنبال کرده‌اید، نقاط قوت و ضعف آن/آن‌ها را در ارائه‌ی مفاهیم دینی، چه از بعد محتوایی و داستانی، و چه از نگاه تکنیکی و پرداخت، تحلیل کنید.
 
دین‌آنلاین در نظر دارد با انتشار به موقع نظرات و تحلیل‌های شما مخاطبان گرامی، در شکل‌گیری گفت‌وگویی منطقی و مستدل میان مخاطبان خود، همت کند.دین‌آنلاین، هم‌زمان با پایان یافتن ماه پربرکت رمضان، ارزیابی شما از مجموعه‌های تلویزیونی این ایام را موضوغ چهارمین تریبون هفته خود قرار داده است.تریبون چهارم

مطالب مرتبط
منتشرشده: 10
  1. مجتبی

    به هر حال مثل اینکه در تمام کشورهای اسلامی برنامه های بعد افطار جذابیت و مخاطبان زیادی دارد.

  2. عباس

    صدا و سیما باید بکوشد این مناسبت ها را چنان دریابد که مخاطب هر سال را به نام سریالی بشناسد.

  3. هدی

    به نظرم افتضاح بودند.
    واضحا هیچ‌کدام در انتقال آن‌چه که به ظاهر دنبال می‌کردند (جز خنداندن البته)، موفق نبودند.

  4. معصومه

    چرا صدا و سیما خود را مجبور می بیند که از این دست فیلمهای مناسبتی بسازد و بعد این افتضاحات رخ دهد؟

  5. محسن

    خیلی خوب بود. فقط کاش کمی بیشتر حال وهوای خانواده های سنتی و روزه داری آنها را نشان دهند

  6. ابوذر

    خود صدا و سیما هم با نظر سنجی هاش فهمیده که خیلی گلی به سر ما نزده.

  7. ابوذر

    از خاطر نرود که ماه رمضان مئله مهم انتخاب کابینه بود و صدا و سیما جذابیت را در چیزی دیگر می دید

  8. مهدی

    دودکش و مادرانه نسبتا خوب بود ولی خروس بسیار بسیار ضعیف بود و تقریبل بی محتواترین فیلم تلویزیون بود

  9. محمد علی رضایی

    عقل معنوی ، عقل سکولار
    یکشنبه 28 بهمن 1397
    عقل معنوی یا دین نوعی عقل جهت دار و هدفمند است که بر اساس راهنمایی پیامبران برای زندگی بهتر بشر تبیین میگردد و انسان را به سوی خدا و وحدت انسانها در زندگی اجتماعی هدایت می کند. اما عقل سکولار هیچ سمت و سو و هدفی ندارد و انسان را به هر جهت و هدفی که او اراده کند راهنمایی و هدایت می کند.

    در قرآن هر کجا کلمه عقل آورده شده منظور عقل معنوی می‌باشد که عین دین است و انسان اگر با این عقل زندگی کند به سوی خدا و زندگی معنوی هدایت میشود. عقل معنوی و دین انسان را بسوی زندگی معنوی و عقل سکولار انسان را بسوی زندگی مادی هدایت می‌کند.

    شاید مهم ترین تفاوت عقل معنوی با عقل مادی یا سکولار در ظاهر این باشد که عقل معنوی وحدت گرا و خواهان تعامل و همکاری اجتماعی و رفاقت و مهربانی با دیگران است اما عقل سکولار و مادی، جدایی طلب و استقلال گرا و رقابت طلب و برتری طلب نسبت به دیگران است. بنظر می‌رسد این تفاوت نگرش در انسانها قبل از اینکه اکتسابی و بیرونی و متناسب با محیط زندگی و تعلیم و تربیت افراد باشد مربوط به خواص ژنتیک و ساختار ژنوم و ذاتی و طبیعی افراد باشد، زیرا قبولاندن یک نگرش به افرادی که نگرش دوم را نسبت زندگی دارند بسیار مشکل و تقریباً محال است.

  10. سام

    واقعا امسال کار صداوسیما افتضاح بود. مردم از صبح گرسنه اند ولحظه افطار با دیدن این فیلمهای سراسر غم اندوه خودشون رو آماده می کنند برای روزه روز بعد.

درج دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.